Komvux, dagis, parken...

Idag var jag en sväng på komvux och träffade en studievägledare, jag ska göra några test och se hur jag ligger till. Sen börjar jag förhoppningsvis att plugga i Januari.

Efter det var jag och hämtade pysslingarna på dagis, sen gick vi och lekte i parken en stund. Det var super varmt ute idag, härligt med lite värme för omväxlingskull. Underbarare barn än Kevin och Ellen kan man inte ha!




Efter parken gick vi hem och åt mellanmål, sen lekta barnen och jag städade jag lite. När David kom hem gjorde han uji, så då drack vi uji och åt mandazi. Nu sitter David och kollar på CNN och jag pratar med Sarah på msn, hon skickar alla våra bilder som vi tog när dom var här. När hon skickat klart ska jag lägga upp dom..

Nu har Sarah skickat bilderna, här kommer lite bilder från Sarah var här:



Kevin och Lovah är lejon

       
Busungarna leker



Barnen åker racervagn

                                                      
Ellen och Lovah på stan                          Vackra Ellen                                       Påväg hem




Barnens chamgange 

     
Vi hade en riktig fest



Nu måste jag tyvär lämna över datorn till David, jag får lägga ut restan av bilderna imorgon!!

Vi ses imorrn...
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0