En helg i Knivsta med Sarah

I helgen var jag i Knivsta och chillade med Sarah. Hon kom och hämtade mig på tåget så gick vi till Ica och köpte lite gott.
Tydligen så var det viktigt att kolla på Idol finalen så det gjorde vi. Ett kallare hus får an leta efter, jag satt med raggsocker och hela köret men frös ändå.
På lördagen vaknade vi 12.30 kan inte komma ihåg när jag sov så länge sist. Lite senare på eftermiddagen gik vi och åt pizza. Det var smarrigt.






                    
                  


Efter pizza gick vi hem till Sarah´s mamma och spelade Wii. Jag hade inte spelat det innan men det var faktiskt roligt. Det snönde stora flingor när vi var ute och gick det var super mysigt.


                   På vinter promenad

Sen gick vi hem och kollade på en trevlig långfilm..



På söndagen tog jag farväl av Sarah och åkte tillbaka hem till Gävle. Barnen hade sovit hos mormor och morfar så jag gick dit direkt. Där åt vi middag oh bakade pepparkakor.





Jag hade en riktigt trevlig helg på alla sätt

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad trevligt! :)

2009-12-14 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0