HRL

Igår gjorde vi en god Lasgne! Den var verkligen god och så hade vi n god sallad till. Haha massa gott, det ända som fattades var en god Fanta.

Förut hatade jag mornarna, men nu gillar jag dom. För nu går jag och barnen upp och kollar på julkalendern tillsamans och tänder ljus och myser. I natt vaknade jag flera gånger och kollade på klockan för att se om det inte kunde bli morgon snart :)

Vad tycker ni om årets julkalender?? Vi gillar den helt klart iaf!

Idag har vi lärt oss hjärt och lung räddning, jag trodde att det skulle vara jätte svårt att lära sig men det var det faktiskt inte.. Och det är ju nått som är värt att kunna.

Nu har jag bara en lektion kvar sen ska jag ner till stan och fixa lite grejer sen måste jag hem och diska och packa för 15:30 går vårt tåg hem till kära Stockholm. Har inte vart där på typ ett halv år så det ska bli kul att åka dit..  


Kommentarer
Postat av: Helena

Trevligt med ljus på morgonen, och mysa in dagen. :)

Ha det så trevligt i Sthlm, och var rädd om er! Kram!

2009-12-04 @ 14:26:32
Postat av: Carro

Jag har bara sett första avsnittet av julkalendern :) kanske tar mig tid att se dem sen

2009-12-06 @ 19:02:08
Postat av: Emmelist

haha ja :D



allt bra med dig då? pysslar du med?

2009-12-07 @ 17:43:16
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0