Pusst

Jag har typ inget vettigt att skriva, snart börjar jullovet och det ska bli skit skönt. För det går inte så bra med skolan just nu. Vi ha börjat få veta våra betyg. Jag ligger på godkänt i alla ämnen men det är på gränsen så det var rätt nära att jag inte ens fick godkänt :(
Det känns inte så värst kul faktiskt.

På fredag får jag pengar då blir det till att panik handla julklappar och annat som behövs till jul.
Vi ska baka massa och då måste jag köpa alla tillbehör det det.
Barnen behöver nya vantar, mössor och halsdukar.
Så det lär bli en massa springande på stan..

Pusst....

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, men du fick ju godkänt! Det var ju jättebra det, och så får du ta nya friska tag när du kommer tillbaka efter jullovet sen. Du är duktig! kram

2009-12-16 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0