Skumbad

                      

Nu ska jag ta ett behövligt skumbad!
Det behöver jag just nu... Allt går verkligen skit just nu. Mina praktik papper har kommit bort så jag måste åka dit med nya. Men min handledare jobbar bara till fyra och jag slutar fyra.
Vet inte om jag kommer bli godkänd i kursen, om jag inte blir det får jag inte börja i termin 2..
Jag pratade med min nya handläggare på soc, en gammal sur tant. Hon sa att det verkligen inte är säkert att jag får nå pengar innan jul.

Jag har planerat så länge allt jag ska göra så barnen får en perfekt jul och så blir allt bara så här..
Nu blir det inga julklappar eller nån ting..

Somsagt saker kan inte gå så mycket fel just nu. Vill gå i ide och ligga där tills det kommer bättre tider..

Kommentarer
Postat av: Linn

sv : ojdå ;/ hoppas allt löser sig för er

2009-12-08 @ 17:02:56
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: mina

God kväll.Så skönt med skumbad..Njut för mig med.Ha en skön kväll..

2009-12-08 @ 17:10:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Louise

Åk till handledaren på lunchen o be nån vän säga att du ev blir lite sen till lektionen. Klart att du måste ha dina papper!

Kom ihåg att det inte är allt man köper till barnen utan vad man gör som räknas :)

2009-12-08 @ 18:55:07
Postat av: Carro

Hoppas det ordnar sig med pengar, men jag vet att du fixar en bra jul till barnen iaf :) allt hänger inte på dyra klappar.

2009-12-09 @ 00:29:06
Postat av: emma

åh va mysigt att bada!! :)

2009-12-09 @ 09:47:51
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0