Spruta idag

Asså jag fattar inte!
Jag hade nyss lektion och sen gick jag på rast, men nu när jag kom tillbaka från rasten var klassrummet låst.?.?
Jag fattar ingenting, vårt klassrum är aldrig låst. Och vi har ju lektion där och alla mina klasskompisar är borta. Alltså så är dom i klassrummet. Men varför öppnar ingen isf?? Jag var ju inte sen eller nått. Plus att vi inte låser om nån är sen.
Och jag kan inte plugga eller nått för alla mina grejer är i klassrummet!!
Åh vad less jag blir...

Idag när jag slutar skolan ska jag, Kevin, Ellen och David gå och ta vaccinet. Jag behöver nog inte skriva vilket vaccin, tror dom flesta fattar vad jag snackar om...
Är lite orolig över att ta vaccinet för jag vill verkligen inte bli sjuk. Man kan ju få influensa liknande sympton och det har jag inte tid med..

                    
                             Men vi får hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har också tagit vaccinet nu, gjorde det i lördags. Har haft lite ont i armen men inga värre biverkningar än :)

2009-12-01 @ 21:20:09
Postat av: Emmelist

jodu det äre! :D men jobbigt att göra ;) allt bra?

2009-12-02 @ 10:52:13
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0