Utvecklingssamtal

                  
Igår gjorde vi fläskpannkaka, det var något nytt för oss. Vet inte varför vi inte gjort det förut.?.?
Den blev god iaf, tyckte alla utom Kevin har gillade inte köttet utan ville bara ha pannkaka så nästa gång gör vi nog bara vanlig tjockpannkaka.

På kvällen la Kevin och Ellen pärlplattor, dom är så duktiga. Men dom har inte så långt tålamod dom lägger en stund men sen lessnar dom.

                                       


När barnen hade lagt sig så kollade jag och David på film, det blev My life in ruins, den var rätt seg i början men blev bättre sen. Helt ok måndags film.


Idag har jag haft utvecklingssamtal på Ellens avdelning, jag blev faktiskt ganka förvånad av vad dom hade och säga.
Vi har alltid trott att Ellen är jätte social och inge blyg alls. Men hennes fröken sa att hon är väldigt försiktig och pratar väldigt tyst. Det låter inte som min tuffa tjej! Hon som hoppar upp i främlingars knän och är helt orädd.?.?
Är det för att det är så mycket konkurans eller vad kan detta bero på?? Några förslag?

Nu måste jag städa, har mycket att fixa innan jul.


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är nog inte så ovanligt att barnen är lite annorlunda på dagis motför hemma, eller när föräldrarna är med dem nånstans. Det kan ju förändras med tiden det där också.

2009-12-15 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0