Prooov imorgon.. Igen!

Idag har jag pluggat till provet som vi ska ha imorgon.. Det är ett stort prov och jag kan inte ens hälften. Men jag har ju iaf lite tid kvar att plugga. Idag var vi och lyssnade på nå föredrag på bibblan. Med vi menar jag och min klass. Det var nån mässa typ om personer som e gay och sånt.
Det var en kille/tjej som var där och pratade. Jag hade sett henne/honom förut på fråga Olle domumentären så det var lite roligt.
Jag var så sjukt hungrig för jag hoppade över lunchen och pluggade ist.
Men jag hade tur för när jag kom hem var maten klar. David hade lagat klyftpotatis med grönsaker med kött och sås. Så underbart gott var det.
Tack baby!!
               
                          
                                            Me n U fooevva


Nu har jag tagit ett långt varmt bad och det behövde jag verkligen. Inte för att jag luktade skunk utan för att jag behövde relaxa lite ;)
Nu måste jag börja plugga till provet. Önska mig lycka till för det lär jag behöva..


Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till på provet!! kram

2009-11-16 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0