Söndag och allt känns bajs

Idag vaknade vi vid 10:00 och åt frukost, sen gjorde vi oss i ording. Med vi menar jag mig själ, Kevin och Ellen.
Sen när vi skulle ta på oss skor för att gå till kyrkan säger D att jag skulle städa köket... Pusst!
Då var det bara att skita i allt vi hade planerat och börja städa röran som hade blivit eftyer två bakningar som en viss person hade gjort.
Ellen hade bara en blöja så planen var att fort gå till mormor och morfar och byta blöjan. Men hon bajsade i blöjan så den planen funkade inte.
Nu är jag bara förbannad och less att allt går så jävla fel..

                        

Kommentarer
Postat av: Helena

Jobbigt när det inte blir som man tänkt sig. :(



Men sen på eftermiddan hade vi det ju trevligt i alla fall, när vi bakade pepparkakor tillsammans allihop! :)

2009-11-16 @ 08:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0