Äntligen

Nu har jag äntligen slutat! Trodde aldrig att skoldagen skulle ta slut..
Nu sita timmen kollade vi på en film där Fadime var med. Jag hade aldrig sett hur hon såg ut så jag visste inte att det var hon först. Men sen fick vi ju veta att det var hon som blev mördad av sin pappa.
Fy fan för hedersmod! Hur kan man bara göra nått sånt.?.? Det gjorde ont i mig att se henne, så oskyldig enligt mig men inte enligt hennes familj.




Men nu lämnar vi det, för annars kommer det sitta där inne och gnaga. Vi fick tillbaka våra prov idag.
Jag fick G+ och är lite besviken för jag trodde att det hade gått bättre. Men nästan alla i klassen fivk g.
Man får väl vara glad för att man fick G+ och inte G- 
 
Ska gå hem till syster så att hon kan förhöra mig. För sist hon gjorde det förklarade hon det jag inte förstog och så gick det faktiskt bra på provet!
Haha ska kanske nämna att hon är 5 år yngre än mig ;)

Det är en sån tur att en av oss blev smart, tack för att du delar med dej av din vishet <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0