Besvikelse blandad med grönsaker

Idag har vi inte gjort mycket, bara städat.. Jag möblerade om i Kevins rum, igen... Jag kan inte bestämma mig hur jag ska ha det. Det är ju ganksa liten och så har han en gigantisk säng så jag blir aldig riktigt nöjd hur jag än ställer grejerna. men nu är jag nöjd för stunden iaf.


På eftrermiddagen gick jag och David och storhandlade, det var verkligen på tiden. Vi hade typ inget hemma. Jag köpte godis och annat gott som jag och barnen skulle äta. Men när vi kom tillbaka medelade Kevin väldigt bestämt att han minnsan skulle sova hos Alex. Så så blev det. Det blev bara jag och Ellen som hade mys. Fats så bara är ju inte det. Jag och min sessa hade det jätte trevligt.


David är på HangLoose, där jag igentligen borde ha vart. För länge sen bestämmde jag mig för att jag skulle gå ut idag. För Ken kommer ju hit till Gävle och uppträder. Det är ju nått som jag inte ville missa. Men jag ska ha prov på onsdag så jag måste plugga till det. Suck vad ruttet!

Men skolan kommer faktisk före allt just nu... Jag fyller ju iaf år nästa helg så jag får hitta på nått kul då ist..

 

Jag beställde den här jackan till Ellen. Den kostar 599kr på Lindex och tror att den kommer att vara riktigt varm och skön :)

Nä nu måste jag plugga vidare!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Trist att du missade Ken :/

2009-09-19 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0