Datakunskap

Sitter i datasalen och har datakunskap, det är nog det tråkigaste jag vet..
Blää men jag måste ha G i det för att få mitt slutbetyg..

Stackars lilla Ellen är så sjuk hon har astma och så är hon så hes satt hon knappt kan prata.
Inte kul men jag hoppas att hon blir bättre snart.

Igår fick jag tillbaka mitt prov i Gerontologi och till min förvåning fick jag VG. För mig är det rätt otroligt har aldrig fått mer än G i hela mitt liv. Så jag var väldigt glad över det.

Imorgon har vi prov i Människan socilat och kulturellt.. Jag och Victoria försökte plugga igår men vet inte riktigt hur bra det gick :P
Vi får väl ta nya tag och hoppas att det går bättre ikväll. David och Mohanned satt och kollade på film och det hjälpte ju inte koncntration precis..

Jag kommer lägga in bilderna från lördags senare. Och bilderna från fredags så snart jag har fått dom bilderna..



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för i lördags :) ska bli kul att se bilderna

2009-09-29 @ 12:22:09
Postat av: Dukiie

vad duktig du är!:D

2009-10-01 @ 14:08:17
URL: http://dukiie.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0