Inget spec.

Hejsan!

Nu har jag vart dåligt på att uppdatera igen! Men nu är jag här iaf..
Jag har just slutat skolan och ska snart vandra hemåt..
Jag har verkligen inget intressant att skriva om..
Jag hade prov igår, först var jag, mamma och pappa på en långpromenad sen fick jag skynda iväg till skolan för att inte komma försent.
Provet var väl ingen höjdare men jag hoppas på att få ett G iaf.
Nästa vecka får vi nog tillbaka provet i gerontologi =S

Nä jag har inget att skriva så det är nog bäst att jag slutar här.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du verkar ha fullt upp! Men skönt det med på ett sätt.. dagarna går fort.. Hellre det kanske än o sitta hemma o stirra in i väggen typ =D

2009-09-24 @ 17:39:42
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0