Gladfis

Kevin och Ellen har haft vänner över idag. Matilda och Martin, Kevin är lite förälskad i Matilda så han blir alltid lite Goofy when she is around.
Det är så kul att se hur han förändras när hon är i närheten.
Kevin, Ellen, Matilda och Martin hade iaf jätte kul ihop. Dom drack te och åt bullar sen blev det lite basket =D

När dom gick hem gick jag över till Victora, vi drack te och snackade skit. Precis vad jag behövde!
Jag var lite slut i huvudet. Men nu är det bra. Men lär väl bli likadant efter skolan imorgon igen :P

Känner mig glad idag och det är ju mysko för igentligen är jag en tjurkärring ;)
Haha nä men nästan..

Vi ses då!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul för dem att ha kompisar på besök :) Kan tänka mig hur Kevin spelar upp sig, hihi

Kram!

2009-09-22 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0