Hurtigt värre!

Min mor har under en längre tid tjatat om att jag borde följa med och promenare i Boulongerskogen. Igår frågade hon enligt rutin om jag ville följa med på promenad på morgonen.Jag sa att hon skulle fråga på morgonen.
Imorse vaknade jag tidigt så när hon frågade om jag ville följa med på morgonpromenad så accepterade jag erbjudandet.
Så nu har jag alltså vart på morgonpromenad med mor och far och känner mig väldigt hurtig.

Snart måste jag gå hem och mata katten och sen blir det till att plugga hela dagen


En bild på mig efter morgonpromenaden!

Nu ska jag äta mannagrynsgröt men äppelmos.. Namnam!

 


Kommentarer
Postat av: simone

SV: inte jag heller, lite läbbigt ;)



Hahaha, det där är ju jag på morgonen ^^

2009-09-12 @ 23:58:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Helena

Hehe, riktigt så där illa var det väl ändå inte!? Det gick ju riktigt bra jue! :)

2009-09-14 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0