Lördag kväll

Nu är det kväll igen och jag är himmla trött. Idag har jag pluggat massor, men behövde ta en paus. Så då gick jah. Ellen och David till stan. Vi kollade runt lite sen tog vi Ellen till McDonalds. Kusinerna Louise och Alicia var där och åt så gå hann man prata med dom en stund :)
Det är tomt utan Kevin men imorgon får jag tillbaka honom iaf!


 
Skönt att Sessan är hemma och håller mig igång iaf!

Kevin har haft det kul med mormor och morfar, dom var och lekte i boulongersskogen och sen åt som på McDonalds. Sicken lyx!

Här är lite bilder dom tog på Kevin idag:







Han är bra gó min lilla kille

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

det var kul o ses en snabbis igår. FÖrstod att Kevin hade haft det kanon där borta =D

2009-09-20 @ 09:51:28
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Härligt i boulogern :)

2009-09-20 @ 11:24:20
Postat av: Helena

Ja, tack för lånet av lille prinsen! Hihi! Det var skoj att ha honom här! :)

Kram: mamma

2009-09-21 @ 07:29:35
Postat av: Dukiie

så fin han är!:D

2009-09-21 @ 21:24:40
URL: http://dukiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0