Min tänkare

                

Jag har en riktigt tänkare hemma jag älskar att sitta och samtala med honom.
Hans tankar får mig att tänka och fundera.

Igår när vi kom hem från mormor och morfar och åt kvälls mat pratade jag och Kevin lite och han tänkte så det knakade.

Kevin: Mamma?
Jag: Jaa..
Kevin: Jag vet vad hjärta är.
Jag: Jaha, vad är det då?
Kevin: Det är det som gör att vi lever.
Jag: Ja det kan man ju säga.
Kevin: Jag vet också vad liv är.
Jag: Jasså vad är det: Det betyder att man inte är död

Man behöver inte vara så smart för att dra den slutsatsen men hur många går runt och tänker på sånt?
Kevin tänker på allt och det bästa är att han delar allt med mig.

Nu sitter jag i skolan och har lunchrast, det är fett kallt i klassrummet mina naglar är typ helt lila!
Jag kommer typ att få nackspärr snart för jag drar upp axlarna för det är så grymt kallt!

Hoppas min mobil kommer snart, helt sjukt tråkigt att inte vara kontaktbar.

Kommentarer
Postat av: Äggtoddy

Söta Kevin ! Så lik sin mor =)

2009-09-21 @ 13:05:00
Postat av: Helena

:) Ja, han är helmysig, verkligen! hihi Kloka lilla Kevin! :)

Han brås på dig, du var också så där redan när du var liten.

2009-09-21 @ 17:12:02
Postat av: Fanny

Tack för kommentaren på min blogg! :)

Vilken söt liten unge, hoppas mina ungar blir lika mysiga som dina verkar :)

2009-09-22 @ 08:55:27
URL: http://chokladkatten.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha han är väl för underbar han!

2009-10-01 @ 17:41:46
URL: http://aleexdanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0