Önskelista

Nu är det såhär att jag fyller år om en vecka. Vissa växer ifrån det där med att villa fira sin födelsedag. Men det kommer jag aldrig att växa ifrån! Jag vill fortfarande äta mammas hemmagjorda tårta och få prerssener efterråt.
Jag kommer vara liten i sinnet tills den dag jag inte finns.
Så här kommer min önskelista ;)






En liten sumering, jag önskar mig: en bärbar dator, en kamera, höst boots, toppar och maskara. Det är ju inte sxakt de på bilden jag vill ha utan bara den typ av grejer. Så sluta läs här nu gå ut och handla ;()

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, mammas tårta ska du ju få också. :) Men vilken sort vill du ha?

Kram: mamma

2009-09-18 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0