Prov i gerontologi

Nu har jag haft ett prov nu på morgonkvisten. Det var inte kul kan jag tala om.
Det var sånna där fråga som man typ måste skriva an uppsats på varje svar.
Och det hade vi en timme på oss att göra. Det här måste vara att skämt tänkte jag. Men det var det inte..
Jag svarde på dom första frågorna långt sen fick jag panikskriva do sista.
Men ett G får jag ju förhoppnigsvis iaf..
Nu måste jag börja skriva på tandvårdsuppgiften. Om nån är intressead av att veta så ska jag berätta att jag ska skriva om tandställningar..

Ugly Betty kan ju det där om tandställningar

När börjar Ugly Betty Anyways??

Kommentarer
Postat av: Helena

Det kommer säkert ha gått bra på provet ska du se!

2009-09-15 @ 12:29:59
Postat av: Carro

hehe varför ska ni skriva om tandvård?

2009-09-17 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0