Så har ännu en dag passerat

Jag har precis kollat klart på överlevarna (tror jag att det hette) Slutet sög ju helt totalt. Här har man suttit och följt en serie och tänkt att slutet skulle vara skit bra men ist var det bara skit.
Klockan börjar närma sig en ny dag och jag e super trött. Idag har jag typ bara pluggat så barnen har inte kommit ut. Imorgon måste jag hitta på nått kul med dom.

Idag har inte dom små liven haft det kul men jag tar igen det imorgon.

När jag har vart här och pluggat och vart med barnen har David haft det kul med vännerna i Sthlm..
Lite ortättvist men jag unnar honom det ;)
Next time its my turn u know

Det ser ut som att han hade kul iaf =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0