6/7-10

I helgen var vi på Davids mosters bröllop, tyvärr tog jag inga bilder för Nattis hade lånat min kamera.
Det var ett fint bröllop på alla sätt :)
På söndag tog jag barnen till en plaskdamm i Skarpnäck. Sen på kvällen åkte vi hem till Gävle.
Davids kusin från Kenya följde med oss hem för han ska bo hoss oss.

Igår var en jobbig dag vi fick reda på nått som vi igentligen aldrig ville skulle hända. Tänker inte skriva ut vad i bloggen. Senare kanske..

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa släkten från GBG kommer hit på fika :)

Igår drack jag och Nattis vin på balkongen, lägger upp bilder sen :)

2 bilder från bröllopet íaf


Laddar upp mer när jag har :)

Kommentarer
Postat av: Louise

alltid mysigt med bröllop :)) Kommer ihåg förra sommaren när ni gifte er :)

trist att nåt tråkigt har hänt, du får skriva senare.

Kram

2010-07-08 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0