Brrr

Jag har precis kommit hem, jag har vart och lämnat barnen. Det var riktigt kallt faktiskt.
Idag ska jag plugga och senare i eftermiddag ska jag till skolan.
Undra om ví får tillbaka proven idag?

I söndags var jag och barnen hemma hos mamma och pappa och bakade pepperkakor, det var trevligt det.
Igår var jag och Ellen på dansen, det var sista gången för terminen så nu blir det ingen mer dans förens efter jul.
Då kommer hon gå på samma grupp igen för nästa grupp måste man vara 4år för att gå.
Till min stora lycka har Kevin bestämmt att han vill börja dansa igen så kan kommer börja 4-5års gruppen fortsättning.

Lite bilder från i söndags:





'



P: Video kommer senare

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ah, vintern är ju barnens årstid. Så mycket för dom att göra :D Bakning, snön, pynt osv.

Kul att dom har hittat något roligt i dansen! =)

2010-11-30 @ 17:50:33
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0