Idag..

Efter vi hade ätit frukost gick jag och David till Ria, vi hittade lite julgrejer och små grejs att lägga i barnens kalender men det fattas fortfarande massor.
Sen åkte jag och barnen till stan för det var lite grejer som jag måstade ha idag.
Barnen åt på McDonalds och blev målade.
När vi kom hem bakade vi lussekatter och hade myskväll, vi såg Herkules. Det var inte igår man såg den filmen.

Åh nej nu kom jag på att jag inte sminkat av mig, jaja då var det bara att pallra sig upp och gö det men jag bloggar klart först.

När myskvällen var slut så städade jag här hemma.
Lite bilder från baket:






Datan var sjukt seg på att ladda upp bilderna så jag hann gå och sminka av mig under tiden.
Skönt!
Kika in imorgon för jag kommer ladda upp en video från idag.
Sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0