Tillbaka

Hejsan!
Nu var det länge sen jag skrev, jag har haft så mycket på senaste.
Praktien och skolan gjorde satt jag inte hade så mycket tid över.
Men nu är praktiken över, skönt kan man tro. Men icke det är så tråkigt :(
Men ska söka sommarjobb där så då får jag kanske komma tillbaka.

Jag har haft lite smått panik för att vi inte ska klara oss nästa månad. Jag och David jobba 40 timmar var
och jag har inte fått ihop en enda timme.
Men nu ringde dom nuss från jobbet och jag har fått fyra dagar och det kommer ge mig 20 timmar och hela lördagen får jag ju O.B.
Så på fyra dagar kommer jag göra hälften av det jag behöver så nu känns det lite bättre.
Men lite orolig är jag för jag hittar knappt där när det är ljust hur ska jag hitta när det är mörkt?
Jag hinner knappt på cykel hur ska jag då hinna när jag måste gå i snön?
Hmm det löser sig nog.

Det är mycket som har hänt sen sist men kommer inte riktigt ihåg vad..
Jo Sarah,Lovah och Leiah var här.
Jay var här och uppträde mm

Här kommer lite bilder ist:












Nu ska jag vila en stund idag jobbar jag 17-22. Innan det ska jag hämta Ellen och dona lite.

Kommentarer
Postat av: Sarah

FINT! Du får försöka vara närvarande i NUET. Det är inte lätt.. Puss på dig min finaste

2010-11-12 @ 10:04:30
URL: http://rainbowliving.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Yey, roligt med ny uppdatering. Fina bilder!

Fortsätt kämpa på och passa på och njut så fort du får möjlighet :)

2010-11-13 @ 00:07:36
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0