Sluta vara nervös...

Idag tog jag ut min p-stav, som jag hade räknat med så var det inte så roligt.
Det var en praktikant som tog ut den, men han hade gjort det innan iaf ;)
Det tog sjukt lång tid men tillslut gav den med sig.
Skönt att slippa den vi var inte goda vänner om man  säger så.

Fin bild på mitt "plåster"

Dom ringde mig från praktiken idag, jag var inte så nervös för praktiken innan dom ringde men nu är jag det..
Han sa typ flera gånger att jag skulle sluta vara nervös :S
Sen sa han -jag vet inte vad du är för slags person men du behöver inte vara så spänd..
Intressant, sen sa han att det är jag som ska göra allt jobb och han bara skulle kolla på och se att jag gjorde rätt.
Jag vet inte om han skojade eller inte och så hade jag lite svårt att förstå hans svenska.
Och det är han som ska vara min hanledare, det kommer bli 6 långa veckor.
Jag börjar på måndag 8:00.

Imorgon ska jag gå på stan med mamma och ena systern :)

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0