Inte riktigt som man tänkt

Idag blev en ledig dag för mig fast så var det inte planerat men så blev det.
Åh vad skönt med en ledig dag kan man tycka, men det var det faktiskt inte.
Jag har varit lätt irreterad och inte haft nå tålamod alls, jag har inte skött saker och ting som jag velat.
Allt har bara blivit dåligt, jag skulle kunna ha haft det mysigt med barnen och gjort roliga grejer. Men det har jag inte gjort. Varför blir allt så bra i huvudet men inte i verkligheten?
Ja det är nått man får klura på.
Nu ska jag lägga upp en göra-idag-lista för det hinner jag inte imorgon.
Imorgon jobbar jag 7-16


Hoppas på en bättre dag imorgon

Kommentarer
Postat av: Helena

Saker blir inte alltid som man tänkt sig. Men man gör så gott man kan, och det är väl det enda man kan göra? Hoppas du får en bra dag i morgon. Kram!

2011-01-20 @ 00:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0