Just nu...

Just nu ligger jag i min säng och fryser som vanligt. Så kan det gå så kan det gå..
Idag har jag inte gjort så mycket. Jobbade, badade i badkaret och chillade med barnen osv.
Egentligen ska jag jobba 12-16 imorgon men igentligen har jag inte tid med det så jag sa till dom att det är bra om dom hittar nån annan som kan jobba istället. Så vi får väl se vad dom säger imorgon.
Men jag utgår ifrån att jag slipper, för jag tänkte åka och hämta Kevin vid 15:00 och sen åka med honom Willys och handla lite grejs till myskvällen.
Imorron är min sista dag men dom :( sorligt. Men förhoppnings vis ses vi igen..

Fy nu är jag trött :O

 
GodNatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0