Banankontakt

Klockan är 9:27 och jag har redan haft ett prov!!
Vilket sätt att börja dagen på då...

Igår jag jag, Kevin, mamma, pappa och Alex oh såg banankontakt på teatern. Det var Trazan och Banane fast på teater. Den var rolig och bra faktiskt. Kevin tyckt det var kul att gå på teater så det lär vi göra om.

         

Bilderna är tagna ifrån google, jag lägger upp bilderna vi tog sen när jag kommer hem.


Imorgon ska vi åka till Sthlm, det var sjukt läge sen barnen ska sova hos sin farmor och jag oh David ska ut.
Min favvo grupp kommer till Sverige, det var 2 år sen sist så jag är jätte glad :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det var kul att gå på teater! :)

Ha det så trevligt i helgen!

kram

2009-12-03 @ 12:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0