Sängdax

Nu är jag bra trött, jag var en sväng på Time och köpte paprika och dipp mm.
När jag var ute slog det mig att jag är klar med skolan!
Asså inte hela skolan, men jag läste mina ämnen och jag klarade det.
Ok jag erkänner att jag inte fick dom bästa betygen.
Men jag fick iallafall mina gymnasie poäng, nu har jag 400 poäng.
Nu fattas det bara 2000 påäng nånting, PUST!
Jag har sökt in till omvårdnad, får se om jag kommer in.
Det är tydligen många som har sökt.
På måndag ska jag på info grej på Call Up, ännu ett telefon jobb.. Men vad ska man göra jag behöver cash. Undra om jag klarar att stanna längre än två dagar den här gången.?.?

Nu är det inte ens två månader kvar till bröllopet! Jag tror inte riktigt att jag har fattat att det verkligen kommer att hända den här gången..
Men när jag inser det kommer jag bli nervös, så det är nog bra om att jag lever i förnekelse ett tag till.

Jag saknar mina barn! Dom är i Sthlm och jag vill att dom ska komma hem nu!
Det känns värsta skumt när dom inte är hemma, det är så tomt.
Men imorgon kommer dom!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad skönt att det går bra i skolan =)

2009-05-31 @ 10:46:14
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0