Morrn!

Godmorgon! Hur är det med alla idag? Med mig är det rätt så bra men har lite blandade kännslor. Jag känner mig lite bitter för att jag missade Ken. Men känner mig ändå glad för solen skiner.
Vad förknippar ni med en god morgon? Jag förknippar en godmoron med ett glas Bravo juice..


Eftersom att det är rätt trisst att vara bitter så väljer jag att vara glad ist. Idag kommer hela dagen och kvällen gå åt till att plugga med jag måste på G på psykologi provet. Men det känns knappt möjligt just nu :(
Har märkt att jag typ bara bloggar om skolan, men det är det ända som finns i min hjärna just nu. För om jag släpper in nått annat kommer jag inte klara skolan..

Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Jo, det kan ju fungera faktiskt :)



En god morgon är solskren, smoothie och tidningar på balkongen :)

2009-09-19 @ 12:44:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Dukiie

haha reklam ;) vad är det du inte fattar?

2009-09-19 @ 13:04:42
URL: http://dukiie.blogg.se/
Postat av: Anonym



Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-19 @ 13:25:32
Postat av: Helena

En god morgon är en tidig morgonpromenad i solsken, och sedan en god frukost efter det. :)

Vi hade också myskväll här hemma med Kevin, det var trevligt! :)

Lycka till med pluggandet, du är så duktig!!

Kram: mamma

2009-09-19 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0