Nära livet....

Igår var jag och Nattis på teater, vi såg en pjäs som hette Nära livet. Den var bra och var baserad på en gammal svartvit film av Ingmar Bergman. Jag skulle vilja se filmer faktiskt!



Teater är inte som bio, vi hade köpt läsk och choklad men det var jätte svårt att öppna utan att dra till sig massa uppmärksamhet. Synd att det är så dyrt med teater för det var ju kul.

Idag är det reagge-fest på rockbaren, jag skulle vilja gå för det är så sällan det händer nå kul i Gävle. Men grejen är att jag har prov imorgon och så måste vi fixa barnvakt. Men det kanske är värt det för det var skit länge sen jag och David gjorde nått tillsamans. Vi får se hur vi gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0