3:e Advent

Idag när vi vaknade hade Ellen jätte mycket astma så vi gick inte till kyrkan. Men det gjorde inte så mycket för pappa var ändå inte i kyrkan idag fö han hade typ ingen röst. Idag var jag helt trött när jag vaknade, det spelar inge roll hur mycket jag sover jag är ändå trött. Vid fyra eller nått gick vi och åt middag hos mor och far.


 Kevin vill vara fin på middagen






 Ellen är redo att gå



                                    
                                                                  Lite pusskalas innan vi går


 Sen åt vi en riktigt god middag


 3:e advent och 3:e ljuset är tänt




Efter middagen gick jag, mamma och pappa till ica fjällbacken. Vi handlade lite smått och gott. Påväg hem från affären gick vi förbi mormors lägenhet och såg henne stå i köket. Och eftersom att hennes fönster är så långt ner klättrade jag upp på cykelstället och knackade på fönsterrutan. Men hennes syn är så dålig så hon såg inte mej fast mitt ansikte stack upp i hennes köksfönster. Och hon hör inte heller så bra så hon uppfattade ljudet av min knackning men kopllade inte att det var nån som knackade på hennes fönster. Men jag tror hon kände som att nån iaktog henne för hon tog ner persienerna. Men mamma skulle ringa henne och säga att det var vi och att vibara  ville bara vinka till henne.

Kommentarer
Postat av: Louise

söta kort på barnen! =)

2008-12-15 @ 09:20:03
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

haha mormor är rolig :)

fina bilder!

2008-12-15 @ 15:47:59
Postat av: Carro

Nu såg jag att du gjort måna uppdateringar :) kul att läsa

2008-12-16 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0