En middag för att fira mammas examen

Idag när jag vaknade låg jag i min säng och det det lugnt med Kevin och Ellen. Vi låg ett bra tag och bara pratade, skattade och tog det hel lugnt.

 Mina små e nyvakna och trötta

 Även en väldigt trött mamma



Idag skulle dom haft lucia på dagis men barnen missade det tyvär för dom är sjuka =(
Så vi har bara det lugnt, men lite senare träffade jag mina systrar så var vi och handlade på ica på söder. Åh gud så dyrt det var där, har aldrig vart på ett dyrare ställe. Men vi handlade iaf allt som vi behövde till mammas middag. Vid sex kom dom på middag, David hade lagat maten. Han hade gjort ugali med spenatstuvning, nån kålrätt och en köttblandning. Det var värkligen hur gott som helst. Han är duktig han på att laga mat.

 En bild från den trevliga middagen


Lite efter middagen blev det skumpa (inte riktig) med kladdkaka och lite annat gott

 Låtssas skumpa fö

 Inget är roligare än att busa med morfar


Det var en väldigt lyckad middag och vi hade hur trevligt som helst =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0