Kevins otursdag

Idag skulle vi iväg på julfest på öppnaförskolan, det skulle nog vart trevligt. Men min lilla otursfågel Kevin sprang till mej när han skulle klä på sej och snubblade på mattan och slog i bordet och sen ner på golvet. Lilla killen fick ett jack under ögonbrynet som inte ville sluta blöda =(
Så vi fick gå till Carema så dom kunde kolla jacket, men dom ville inte sy för dom sa att det skulle vara så otrevlig upplevelse för Kevin. Så istället tejpade dom ihop det, men det funkade halv bra tror jag. För när vi kom hem så började blöda ur tejpen och senare började det lossna och han ska ha det i fem dagar =S Så vi får se hur det går, kanske får gåtillbaka med han imorgon.

   
Lillkillen innan vi gick till hälsocentralen det var värre än det ser ut!


Lite senare gick jag på stan med syrrorna, haha dom har ställt ut brandsläckare vid julbocken. Så hilma roligt, när nån tänder på bocken ska dom kunna släcka ner den snabt.

                                       
                             Jag och Natiis                                                                       Jag och Alex


På stan handlade jag en julklapp till Kevin som jag tror att han kommer gilla. Nämligen denna:



Det är en nalle som har mediaspelare i sej. Där man kan spela spel, ha sin musik se på film =D Helt roligt


Sen gick vi hem till pappa och åt lite mat

                              





Idag blev min kära mor klar med jornalistlinjen, så nu är hon en äkta jornalist. Det du!! Mor du är så duktig och en av mina största idoler! Varje dag kämpar jag för att bli lite mer lik dej




Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, tack min kära fina dotter! Blir så varm, rörd och glad i hjärtat för dina fina ord. Älskar dig!!



Hoppas Kevin blir bättre i ögat snart, lilla gubben då... Ser så ont ut det där :(



kramar från mamsen

2008-12-12 @ 11:05:27
Postat av: Louise

stackars liten då.. :/

Kul att du uppdaterat din blogg igen! Kram

2008-12-12 @ 19:02:37
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0