Lucia

Idag vaknade jag vid 7/8 tiden av att Ellen hostade och grät, så då gick jag och tog upp henne. Hon hade väldigt mycket astma och så var hon varm. Så jag gav henne hennes två astma medeciner, hostmedecinen och alvedon. Sen sov vi vidare ett tag till. 



                              
Ellen gör sej iording för att gå till ria                                            Kevin är redo att gå


Typ vid 11 nånting gick vi till ria där handlade jag t.ex den här hyllan

 
Den passar bra med den andra bänken som vi har i vårt storrum så jag är nöjd jag betalde bara 100kr för den.




Efter ria gick vi hem till mamma och pappa, där åt vi middag. Vi åt en jätte god skinkstek med nå potatisgrejs det är svårt att förklara vad det var. Det ser ut som ships fast dom är mjuka, och så rödvinsås till det. Lite senare på eftermiddagen hade vi lucia fika



Det var mysigt vi åt lussebullar och drack bergakungensglögg


Sen vid åtta satte vi oss och kollade på lite tv, jag önskar jag kunde säga att vi kollade på faddergalan men ev viss person skulle promt kolla på vad är det nu det heter?? Massa gamlinag sjunger i fula kläder och så är det en jury och så blir två klar hm slager... ja iaf slager nånting. Så jag missade faddergalan för att se på massa gubbar i guldjackor. Jaja vad gör man inte för sin pappa??

Det var en väldigt mysig och trevlig lucia på alla sätt

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, vad bra hyllan blev! Fint! Hoppas Ellen kryar på sig. kram

2008-12-14 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0