Allahelgon

Idag gick vi på gudtjänst klockan 11:00, efter gudtjänsten gick vi till en blomsteraffär och köpte en krans till morfars grav. Sen tog vi bussen till skogskyrkogården och gick till morfars grav. Det var fint där, och det kändes bra att gå dit. Jag hade inte vart där sen morfars begravning.


                                      
                                             Kevin Risto vid gammelmorfars Ristos grav


           
                                                                  Vi morfars grav


Efter vi vart vid morfars grav, när fötterna var som isbitar tog vi bussen till Valbo köpcentrum. Jag behövde köpa en vinteroverall till Ellen nu när det börjar bli så kallt. Jag hade bara en timme på mej och hitta en så jag sprang runt som en galning.
Mitt iallt så kom Kevin bort, jag trodde David hade honom och David trodde att jag hade honom. Han stog inne på Coop och kollade på leksaker, helt oberörd. Även om han bara var borta nån minut, så kändes det som en evighet.

Tillslut hittade jag iaf en overall till Ellen, den ska tydligen vara vind och vattentät. Den är ganska tunn, men expiditen sa att nu kan dom få overallerna ganska tunna och ändå är dom varma. För att barnen ska kunna röra på sej. Få se om den håller vad den lovar..

 
Ellens nya overall från Name-it, 699kr kostade den, hoppas dene bra bara


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja den lär nog vara bra när den var så dyr :) nu kan hon vara ute och leka mkt i vinter

2008-11-03 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0