Till Stockholm

Idag åkte jag, Alex och Kevin till Stockholm. Inte på några roligheter, nä jag skulle skriva över mitt gym kontrakt till nån kvinna. Det kändes konstigt att komma tillbaka till Sundbyberg. Jag hade inte vart där sen vi flyttade. När vi kom fram till gymmet visade det sej att kvinnan hade ont i magen och inte kunde komma.
Men som tur är räckte det med att jag skrev på ett papper. Efter det gick vi in till hemköp och köpte fika till tågresan hem.
Sen tog vi pendeln till upplansväsby och sen upptåget till Gävle igen. Men tåget gick bara till Skutskär så där ifrån fick vi ta buss...



                                            Puppy Love


         
                                                       Lite bilder från Pendeln


                                         Sen efter mycket resande kom vi äntligen hem!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken tur att det gick att skriva över kontraktet ändå :)

2008-11-05 @ 11:36:19
Postat av: Helena

Fina bilder du lagt ut. :-)

2008-11-05 @ 22:35:51
Postat av: Louise

Så söt han är Kevin när han rynkar på näsan hehe

2008-11-06 @ 19:07:23
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0