Påskafton

David och Ellen är i Stockholm och hälsar på familjen där borta. Det känns väldigt tomt utan dom, dom ska vara borta ända tills på Tisdag!

Igår sov jag och Kevin hos min mor och far. Det var igentligen inte planerat att vi skulle sova där. Men det blev sent och Kevin blev trött så det blev satt vi sov där. Pappa bakade Pizza, det var riktigt gott att äta hemmagjord Pizza.

Idag på förmiddan gick vi hem till min mormor på påskfika. Min moster och "morbror" från Göteborg var där. Det var kul att träffa dom det var länge sen vi sågs. Men tyvär fick dom inte träffa Ellen.



Efter fikat gick vi bort till ica och handlade till påskmiddagen som vi ska ha när Nattis kommer hem från Sthlm. Jag köpte påsk-godis till Kevin och Ellen. Kevin ska få sitt senare idag och Ellen får sitt när hon kommer hem.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

släktträff hos mormor :) Hon var nog jätte glad att så många var samlade.

2009-04-12 @ 09:29:19
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Dukiie

sv: Jaa vi sprang efter skolan XD. Jag tror att det är bäst om du skicka sms om du vill plugga.. jag går inte in på bloggen så ofta nämligen XD

2009-04-16 @ 21:19:34
URL: http://dukiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0