Sörj icke mer för här kommer ett nytt inlägg

Nu har jag vart riktigt dålig på att skriva i bloggen.
Men jag ska skärpa till mej mina trogna läsare (min kusin och min syster)
Idag har vi vart ute i solen hela dagen, jag har solat massa men det ändå som hände var att jag fick några röda prickar på höger armen! Vad är det för fel på mig??
Jag kan värkligen inte bli brun.

Kevin blev målad till monster idag, det tyckte han var riktigt roligt





                                 
                                 
Dom coolaste barnen i stan (tycker iaf deras mamma)


Jag orkar tyvär inte skriva nå mer, klockan är 01 på natten så det här inlägget får bli lite si sådär. Jag bjuder på en sista bild på min lilla Ellen


Kommentarer
Postat av: Louise

va läskig kevin såg ut ;)

Du kan säkert visst bli brun du måste ge det lite tid bara =D

2009-04-26 @ 09:28:14
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Dukiie

haha snygg kevin var som monster ^^.

2009-04-26 @ 09:34:28
URL: http://dukiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0