Sammanfattning

Jag är verkligen skit dålig på att skriva i min blogg, men nu har jag lovat mej själv att jag ska skriva minst en gång i veckan. Men allra helst varje dag! Det har hänt ganska mycket sen jag skrev sist, när var det igentligen jag skrev sist??
Vi tar väl det viktigaste, alla i familjen har haft vattkoppor utom jag. Tillochmed David fick det...

 
                             Ellen med Vattkoppor                                              Kevin hade det jobbigt med sina vattkoppor..


Kevin fick en infektion av sina vattkoppor så han fick spendra lite tid på sjukhuset men efter att han fått antibiotika ett tag så blev han bättre.

                                                   


Sen har Kevin fyllt 4 år!! Kan inte fatta vad fort tiden går, nyss var han ju bara en liten plutt. Och så har David klippt hans hår och senare vill vi fixa dreads på honom. Min lilla snygging!!

                            



                             

Kommentarer
Postat av: dukiie

Ja ush vad hemskt det var när lill pojken var sjuk =(

2009-03-21 @ 22:20:48
URL: http://dukiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0