Besök av kära Sarah

Idag gick vi upp och åt frukost tillsamans, vi gick upp tidigt så vi hade gott om tid och behövde inte stressa.

En bild tagen på morgonkvisten

Efter vi hade lämnat barnen på dagis så gick vi hem till mor och far och pratade om bröllopet, sen gick vi iväg till Willys och storhandlade. Vi tog Taxi hem för vi handlade så mycket. David åkte till Stockholm och jag och barnen hade myskväll och såg en trevlig liten film.

Helt konsentrerade

När barnen hade gott och lagt sig så kom Sarah, efter nån timme gick vi och hämtade Jim på tåget sen gick vi runt lite på stan. Sen drog vi hem och åt glass och pratade.

Kära vännen min

Kommentarer
Postat av: LadyTina

hihihih...nej!!..Planeringen e långre i framtiden..typ 4 år..Efter min utbildning och efter att jag har fått ett bra fast jobb men namnet har jag bestämt nu iallafall hihih..När kommer ni till Stockholm?? Måste träffas o fika!! Kram

2009-06-08 @ 07:24:28
URL: http://ladytina.blogg.se/
Postat av: Louise

sött kort när barnen kramas i hallen :-)

Kan du ej blogga lite om bröllopsplanerna?? Ska bli så himla kul o gå på bröllop!

2009-06-08 @ 20:51:11
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, blogga om bröllopet :) mysiga bilder på barnen och från pizzerian

2009-06-11 @ 10:51:18
Postat av: Bengt

ja just det, den dagen kommer jag ihåg...

2009-06-16 @ 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0