Gott att grilla

Nu har vi grillat och barnen ligger och sover. Jag är ju bara måtlligt trött kan jag säga.
Imorgon blir det nog stenebergsparken som vanligt. Men jag tror att det blir stranden på fredag.
David vid grillen
Göt med körv
Tom tallrik?


Det var riktigt gott att grilla man orkar ju inte stå och laga mat nu på sommaren. Mycket härligare att slänga på kött på grillen ju..
Idag brände jag ryggen riktigt illa så imorgon måste jag sola framdelen av mig..

Yvonne flätade Ellen, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Helena

Naaw, vad söt hon är i sina flätor! Fast å andra sidan är hon ju alltid söt, så det var ju inte så konstigt förståss! :-)

2009-06-24 @ 23:25:46
Postat av: Louise

hon passade bra i flätor!

Hm hårförlängning vet jag tyvärr inget om.

Sola lugnt :-) Men jag förstår ju om du vill va brun till bröllopet hehe men du får använda lite solskydd :D

2009-06-25 @ 08:58:26
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0