Grill Time

David är ute och sätter igång grillen, vi ska grilla Lam och flintastek. Yvonne komförbi med Lam och vi hade en flintastek hemma. Vi har legat och pressat i Stenebergsparken hela dagen. Såklart brännde jag mig på ryggen. Jag lyckes alltid bränna mig..

Det är sjukt mycket som behöver göras innan bröllopet och min brällopsklänning är typ ute på vift. Detta är inte bra. Vi får se hur det hela slutar. Och jag behöver göra en hårförlängning. Nån som vet nån i Gävle som kan göra en hårförlängning till billigt pris??

Nu säger David att jag måste gå ut "like other people"

Vi ses

Kommentarer
Postat av: Bengt

Härligt med grillad mat, smaskens! Åhh vad fin Ellen blev i håret, såå söt...

2009-06-24 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0