Nikon D5000

Mamma fick en kamera när hon fyllde år, det var en sån där värsting kamera så det är grymt kul att ta kort med den.

Idag var jag på synundersökning och beställde nya glasögon, hittade tillslut ett par som var ok. Sen köpte jag lite kläder på rean. Ett par jeans till david och 2 t-shirtar till han. En regnjacka till Ellen och ett par leggingn och en kort paljett kjol till mig.
 
Det var inte min bröllopsklänning som hade kommit utan Kevins smoking som han ska ha på bröllopet. Den var så fin, han ser ut som en äkta prins i den. Eller vad tycker ni?? Döm själva

Jag tycker att han är så stilig i den


Vi har nyss ätit jordgubbar med grädde, så sommrigt och gott

På torsdag åker vi iväg till Gräsö där vi ska fira midsommar med Sarah och Lovah medflera

En bild på Kevin och Lovah sist dom var på Gräsö tillsamans, då var jag gravid med Ellen fast jag visste inte om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0