Nu är det sommar, nu är det sol, nu är det koskit i hagen

Idag har det vart riktigt sommar väder varm och skönt hela dagen.På förmidagen var David och Ellen i Stenebergsparken och Kevin var hemma hos sin mormor för han sov där igår. Jag städade lite undertiden. Sen gick vi och hämtade mina glasögon sen gick vi till Bolongersskogen där vi fikade med far och mor.
Ellen påväg till stan


Glass i Bolongern

 Jag åt en god kladdkaka

Efter bolongern gich vi hem till mor och far och åt hamburgare. Det var riktigt gott, efter det gick vi till ett böne möte i kyrkan. Idag var det en riktigt bra dag. Så jag har höga förväntningar på morgondagen


Kommentarer
Postat av: Louise

vill se bild på dina brillor =)

2009-06-24 @ 09:29:46
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Mysigt med lediga sommardagar :)

2009-06-24 @ 16:21:31
Postat av: Bengt

Så ul att läsa din blogg, även om jag var med om en del den dagen. Visst var det ett bra möte i kyrkan!

2009-06-24 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0