Nu har jag vart dålig på att blogga igen

Jag är så grymt dålig på att uppdatera bloggen, men jag ska föröka skärpa till mig.
 I fredags var jag, mina systrar och barnen på Eskilstuna Zoo.
 Det var kul där, barnen tyckete att det var coolt att se lejon och tigrar.
 Haha om jag ska vara ärlig var även jag rätt förundrad över dessa djur.
Så sjukt stora.. Jag kommer lägga upp bilder från zoot imorgon.

Efter Eskilstuna åkte vi till Sthlm för min svärsyster hade studentfest, vi fick byta om på toan på tåget och det var ingen trevlig upplevelse men vad skulle man gö?? Vi stannade inte så länge på festen för vi var så trötta efter en dag på zoo.

Jag har fått några önskemål om att blogga om bröllopsplanerna och det kan jag väl göra. Idag så köpte Nattis hennes klänning som hon ska ha när hon är tärna. Men Alex köpte inte sin för den var slut i hennes storlek. Vi får åka in till Stockholm nån dag och leta där. Imorgon ska jag gå och hämta bröllopskläningen, det blir kul.
                                
Jag och sister in law, nästa månad blir det officiellt. Shit vad duktig du va, nu är gymnasiet avklarat!!


Imorgon ska jag till stan och göra en synundersökning, det är värkligen på tiden att skaffa glasögon. Ni får leva med att bilden kom på lite fel ställe..

See Yaa

Kommentarer
Postat av: Bengt

Alltid spännande med bröllop och inte minst alla förberedelser...

Ser fram emot att se/höra mer om Zoo...

2009-06-16 @ 08:58:25
Postat av: Carro

Ska bli kul att se bilderna från zoo

2009-06-16 @ 10:19:41
Postat av: Lil sis

Gulligt med bilden på oss <3

2009-10-02 @ 11:08:29
URL: http://soniakamau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0