Regn, regn bara massa regn

Idag har det regnat sjukt mycket, när jag lämnade barnen på morgonen regnande det inte så farligt mycket. Men när jag skulle hämta dom var det värre. Så vi halvsprang till BVC, ellen hade en tid där. Hon vägdes och mätes mm.
Efter BvC kände vi oss lite hungriga så vi gick och åt pizza.





Det var så mysigt att sitta med mina fina barn och äta pizza när regnet öste utanför..
Imorgon åker David till Stockholm på studentfest, jag har inte bestemt vad jag och barnen ska hitta på i helgen.
Och juste det skit med jobbet, men det visste jag ju redan att det skulle göra..


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Madde, har du sökt jobb inom hemtjänst o så till sommaren? De brukar ju annars ta in många vikarier.

Gott med pizza!

2009-06-05 @ 12:32:25
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0