Rekord!

Idag har jag haft hela 10 besökatre på bloggen. Haha ett nytt rekord ;)
Igentligen skulle jag gå hem idag men det blev inte så för Kevin somnade när jag var i kyrkan så då blev det så att vi sov här en natt till.
Imorgon måste jag och Kevin vakna super tidigt för han ska vara på dagis 09:00 och det är ju en bit att gå härifrån.
Jag är sjukt trött så det är nog bäst att hoppa i sängs snart.

Imorgon måste jag hem och städa, måste verkligen röja upp i mitt rum. Jag säger till Kevin och Ellen att städa sina rum, men själv kan jag inte hålla ordning på mitt rum. Bra där Madde!


Jag köpte det här halsbandet till Nattis idag på BikBok. Men inte för att jag är en snäll människa utan för jag inte köpt nån födelsedgspressent till henne.

Imorgon lovar jag att blogga om zoo vistelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0