Soligt idag

Idag är det soligt ute vilket är så härligt, jag vaknade nyss och nu tänkte jag äta lite frukost.
Sen ska vi kila ner till stan och kolla på lite kläder.
Jag ska försöka att handla nått till mig själv och inte till barnen som simmar i kläder.
 Och idag måste jag gå och hämta bröllopsklänningen. Och synundersökning ska jag göra idag också.

Visst har jag fått en fin header? Det är min syster dukiie.blogg.se som har gjort den

Har inte så mycket mer att säga nu på morgonkvisten

            
En bild på mig och den blivande mannen, den 25:e Juli smäller det baby

Kommentarer
Postat av: Bengt

ja lycka till med alla bestyr idag, mycket som ska hinnas...

2009-06-16 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0