Hej hej

Här kommer en liten uppdatering. Nu var det länge sen jag skrev men dxet är inte mitt fel. Ni förstår internet har slutat fungera så jag har inget internet hemma. Det är grymt jobbigt det är så mycket man inte kan göra och kolla när man inte har internet.

På midsommar var vi ute på gräsö och firade med Sarah och Lovah, det är verkligen på landet landet. Vi såg kossor och grejer. Vi gjorde massa kul där borta, vi åkte båt mm

Igår var jag och barnen i Hemlingby och badade sen gick Kevin hela vägen hem. Senare på kvällen så grillade vi. Idag och barne badat i stenebergsparken. Dom har lagt vatten där så nu finns det en liten plaskdam. Det är så bra för nu är det bara att ta dom dit när dom vill bada.

 Vi ses! Men det kan dröja så jag inte har nått internet

Kommentarer
Postat av: Carro

Va mysigt att fira midsommar på landet :)

2009-06-22 @ 21:56:49
Postat av: Karin

Hej! Titta gärna in och lämna en kommentar.

2009-06-22 @ 22:07:02
URL: http://kampenomlivet.webblogg.se/
Postat av: Louise

drygt för dig att internet krånglar.. :(

2009-06-23 @ 08:17:44
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0